26 Şubat 2013 Salı

İstanbul Rail Jam

Hafta sonunun aksiyon dolu günü pazardı.Cuma ne yaptın diye soran olursa cuma İstanbul Night Blue etkinliğine katıldım. PSY 15 dk hangi şarkıyı söyleyecek diye merak edip konser alanına gittim ama Gangnam Style'ı söyledi.:D Asıl Ayhan Sicimoğlu konseri merakla bekliyordum.Hastasıyız kendisinin.O kadar dolaştı iç geçirdik değil mi? Latin şarkılarıyla yağmurlu İstanbul havasını dağıtmasıyla dinleyebildik kendisini. Şarkılar içimizi kıpır kıpır etti. Orada bulunan herkesin içindeki Kübalıyı çıkardı diyebilirim.Dans ettik eğlendik. Ebru Gündeş'in "Fırtınalar"şarkısını bile ritmik olarak bir tık üstte çıkardı.Ayhan Sicimoğlu'nu en yakın konserini dinlemek için kendisini takibe alıyorum.

İstanbul Rail Jam
İstanbul Rail Jam
Dönelim pazar gününe şehir insanlar olarak biz, fazla kış tatili yapmadığımızdan bulunmaz bir fırsat olan İstanbul Rail Jam'e gitmeye karar verdim.Karlı günler az olduğundan santralitanbul'da olan etkinliğin yolunu tutum.Bilgi Üniversitesi'nin kampüsünün içinde olan etkinliğe nasıl gittiğime gelince otobüsle Taksimden  36T ve 37T otobüsleri geçiyor veya benim gibi Şişhaneden İKSV binasının karşısındaki sokaktan kalkan minibüslerle silahtar ya da üniversite duraklarında inince azcık yürüme mesafesinde santralistnabul'a ulaşabilirsiniz.

Santralistanbul Haliç'in sonu
Dragon yarışları burada yapılıyor.Haliç'in sonu
Burası normalde kampüs ve eski santral içinde olan yerleşke içinde müze ve eğitimi içinde bulunduruyor.Görülmesi gereken yerler arasında.İstanbulun sadece Taksim Eminönü olmadığının bir numaralı kanıtı.Bu yüzden gezi rotalarımızda ufak bir değişiklikle ilerleyen günlerde buralardan bahsedeceğim.Tabi havaların biraz daha ısınması bekliyorum.

Santralistanbul
endüstriyel mimariyi seviyorum ya siz?

Santralistanbul

Santralistanbul
Santralistanbul sanatsal çalışmalar

Azcık yürüyüp otopark dan giriyorum ve rampa hemen beni karşılıyor. Kocaman rampa tüm heybetiyle fethedecek snowboardçuları bekliyor.Türkiye'de ilk kez düzenlenen organizasyon için, kampüs alanına 120 ton kar getirilerek 15 metre yüksekliğinde, 40 metre uzunluğunda dev bir platform oluşturmuşlar.

İstanbul Rail Jam Rampa

Boardçular dinlenirken yanlarından geçip alana giriyorum.Playstation oynayıp rahatlamaya çalışıyorlar.

İstanbul Rail Jam
İstanbul Rail Jam Snowboarders
Alan bölümlere ayrılmış gözüm vipte değil ama migros alanı nedir ? Biletlerden haberim olmadığından kaldık mı dışında uzakta ama ne yapıp edip kendimi içeriye aldırıyorum.Hızlı emin adımlarla konser sahnesinin önüne konuşlanıyorum.Sahnede BeeGee çalıyor ve setini beğenerek dinlerken snowboardçular tanıtılıyor.

İstanbul Rail Jam BeeGee sahnede
BeeGee in da House
 Sporcular kısa bir intronun ardından warm up etabına başlıyor.20 dk boyunca ısınıyor sporcular.O sırada Ayşe Hatun Önal eşlik etmeye başlıyor.İki şarkı 14 kelime sonra Ayşe Hatun sahneden iniyor ve gidiyor.

İstanbul Rail Jam BeeGee ve Ayşe Hatun sahnede
İstanbul Rail Jam BeeGee ve Ayşe Hatun ile sahnede
İstanbul Rail Jam Warm up session
İstanbul Rail Jam
İstanbul Rail Jam Warm up session
İstanbul Rail Jam Warm up session

Isınma bittikten sonra bütün ergenlerin beklediği Manga sahneye çıkıyor.Tabi ole olunca kimse sporcularla ilgilenmiyor.İlgiler hemen sahneye kayıyor. İlk 2009 da RocknCoke da Cartel Manga işbirliğini dinlemiştim.O yüzden beni nasıl bir performansın beklediğini biliyordum.Bol zıplamalı. Bol hareketli.

İstanbul Rail Jam Warm up session Manga Konseri
Manga
İstanbul Rail Jam Warm up session Manga Konseri
Sahnenin ışığı gitarın üstünde olsun
İstanbul Rail Jam Warm up session Manga Konseri
Manga sahnede
İstanbul Rail Jam Warm up session Manga Cartel atak atak!!
Cartel Manga Atak Atak!!!

45 dk yarışma etabı da başladı tabi ki sahne Mangayla Cartel arasında  gitti geldi. 


Manga "Beni benimle bırak"

 
Manga Coolio nun "gangta's paradise" ı seslendirdi 

İstanbul Rail Jam Yarışma etabı
İstanbul Rail Jam Yarışma etabı
Snowboarderlar en iyi hareketleri yaparak en yüksek puanları toplamaya çalışıyor.
İstanbul Rail Jam Yarışma etabı
İstanbul Rail Jam Yarışma etabı sonunda puanları beklerken
Hep beraber kim ne yapmış onları izledi boardçular puanlar toplanırken
İstanbul Rail Jam Yarışma etabı sonunda izleyiciler puanları beklerken
Kalabalık heyecanla sonuçları ve konseri takip etti

Yarışma bitti ve son altı açıklandı.Final bölümüne geçildi
son altı şöyle oluştu

• 2011 Breckenredge Nike Chosen Rail Jam Şampiyonu ANTONIN CHAMBERLAND
• 2011 Avrupa Volcom PBRJ Şampiyonu, Nike 6.0 Stairset Battle Yarışı 2.si, Sırbistan Kopaonik'te düzenlenen FIS Slopestyle Race 1.si NEJC FERJAN
• Almanya doğumlu BENJAMIN (BENNY) URBAN
• 2011 Baltic Games Şampiyonu DOMINIK WAGNER
• Genç yaşına rağmen bir çok başarısı bulunan LEN ROALD JORGENSEN
• 2009 Avrupa Şampiyonası 6.sı LUDWIG LEJKNER

İstanbul Rail Jam Yarışma etabı sonunda son altı
İstanbul Rail Jam Pascal Nouma
Pascal gene herkesin sevgisine layık olmaya çalışıyor.

İstanbul Rail Jam Final etabı
İstanbul Rail Jam Final etabı
İstanbul Rail Jam Final etabı

ve ödül töreni
3.LEN ROALD JORGENSEN  
2.DOMINIK WAGNER
1.ANTONIN CHAMBERLAND

İstanbul Rail Jam Kazananları

Kazananlar Ödüllerini 3.ye cartel 2.ye beegee (Birol Giray) 1.ye Manganın solisti Ferman verdi.Toplu çekilen fotoğrafla yarışma sona eriyor.After party üşüdüğümden fazla durmadan çıkıyorum.

İstanbul Rail Jam Manga solisti Ferman
Manganın solisti Ferman

İstanbul Rail Jam Manga solisti Ferman ve Birol Giray
Birol Giray ve Ferman karşılıklı oynadı
Böyle organizasyonların daha çok olması isterim. Buradan yetkililere duyurulur.Kazananları ve tüm sporcuları tebrik eder.Tüm emeği geçenleri de kutlamak isterim

The Plum

Hiç yorum yok:

AddThis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...